tak ruszałem ale delikatnie
znalazłem na ecuconnections jakis wsad od gościa właśnie z ASV tylko z leona co mu firma to robiła z hamownią wykresami itp i trochę się na tym wzorowałem w ostatniej wersji (kąty wtrysku całkowicie skopiowałem od niego dla bezpieczeństwa - twierdzi że już 7lat tak jeździ i wszystko ok)
max było 15 teraz max jest 18
soi w załączniku
subiektywnie nawet lepiej niż chciałem myślę że ze gdzieś między 130-140 kucy
moment ciężko określić na czuja ale porównując z innymi autami jak jeździłem to myślę że z 300
podjadę na jakąś hamownie może jak juz będę w 1000% zadowolony
narazie jeszcze ciut chyba bym popracował nad obrotami 1200-1800
powyżej jest już miodzio
ps czy w silniku wysoko prężnym też może wystąpić spalanie sutkowe ?
czy jak dam za mało powietrza to po-prostu będzie ciemny dym z rury i tyle?
gdzieś czytałem że obniżając trochę ciśnienie doładowania na niskich obrotach/spokojnej jeździe można także obniżyć spalanie gdyż jest mniejsze ciśnienie gazu podczas cyklu wydmuchu spalin ?
znalazłem na ecuconnections jakis wsad od gościa właśnie z ASV tylko z leona co mu firma to robiła z hamownią wykresami itp i trochę się na tym wzorowałem w ostatniej wersji (kąty wtrysku całkowicie skopiowałem od niego dla bezpieczeństwa - twierdzi że już 7lat tak jeździ i wszystko ok)
max było 15 teraz max jest 18
soi w załączniku
subiektywnie nawet lepiej niż chciałem myślę że ze gdzieś między 130-140 kucy
moment ciężko określić na czuja ale porównując z innymi autami jak jeździłem to myślę że z 300
podjadę na jakąś hamownie może jak juz będę w 1000% zadowolony
narazie jeszcze ciut chyba bym popracował nad obrotami 1200-1800
powyżej jest już miodzio
ps czy w silniku wysoko prężnym też może wystąpić spalanie sutkowe ?
czy jak dam za mało powietrza to po-prostu będzie ciemny dym z rury i tyle?
gdzieś czytałem że obniżając trochę ciśnienie doładowania na niskich obrotach/spokojnej jeździe można także obniżyć spalanie gdyż jest mniejsze ciśnienie gazu podczas cyklu wydmuchu spalin ?
Komentarz