Poznań - mechanicy, elektronicy, szroty od Octavii.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ssiola88
    Classic
    • 2013
    • 11

    Poznań - mechanicy, elektronicy, szroty od Octavii.

    tak ruszałem ale delikatnie
    znalazłem na ecuconnections jakis wsad od gościa właśnie z ASV tylko z leona co mu firma to robiła z hamownią wykresami itp i trochę się na tym wzorowałem w ostatniej wersji (kąty wtrysku całkowicie skopiowałem od niego dla bezpieczeństwa - twierdzi że już 7lat tak jeździ i wszystko ok)

    max było 15 teraz max jest 18
    soi w załączniku

    subiektywnie nawet lepiej niż chciałem myślę że ze gdzieś między 130-140 kucy
    moment ciężko określić na czuja ale porównując z innymi autami jak jeździłem to myślę że z 300
    podjadę na jakąś hamownie może jak juz będę w 1000% zadowolony
    narazie jeszcze ciut chyba bym popracował nad obrotami 1200-1800
    powyżej jest już miodzio

    ps czy w silniku wysoko prężnym też może wystąpić spalanie sutkowe ?
    czy jak dam za mało powietrza to po-prostu będzie ciemny dym z rury i tyle?

    gdzieś czytałem że obniżając trochę ciśnienie doładowania na niskich obrotach/spokojnej jeździe można także obniżyć spalanie gdyż jest mniejsze ciśnienie gazu podczas cyklu wydmuchu spalin ?
  • KAMA_PL
    Ambiente
    • 2012
    • 109

    #2
    Poznań - mechanicy, elektronicy, szroty od Octavii.

    Witam.

    Niebawem przeprowadzam się do Poznania.

    Chciałbym się zabezpieczyć w kontakty do mechaników i elektroników którzy znają się na aucie którym ganiam i cieszą się dobrą opinią swoich klientów.

    Jest temat na forum ale podejrzewam że od tamtego czasu sporo mogło się zmienić.

    Dodatkowo proszę o namiary na ewentualne szroty do O1 w Poznaniu i okolicach.

    Pozdrawiam.
    Renault Laguna HB IphII 2000 1.8 16V 120KM F4P / PB + LPG -> Skoda Octavia Combi I FL ELEGANCE 2002 1.8T 150KM AUM / PB

    Komentarz

    Pracuję...